מעוניינים לקחת משכנתא בתנאים הטובים ביותר?

מפחדים לעשות טעויות שיעלו לכם ביוקר?

ליווי מלא בלקיחת משכנתא על ידי מומחים!

שיוביל לחיסכון של עשרות עד מאות אלפי שקלים, ויעזור לכם להשיג את הבית שאתם רוצים!

ההבנה העמוקה של המערכת הבנקאית עוזרת לנו (ולכם) להבין ולמצוא את נקודות החולשה של הבנק, ועל ידי כך להגיע לחיסכון משמעותי בלקיחת המשכנתא!

לשיחת יעוץ שתגרום לכם להבין את התהליך
ותראה לכם את האפשרויות העמודות בפניכם
השאירו פרטים עכשיו (ללא עלות)

גם אתם רוצים לחסוך מאות עד אלפי שקלים בלקיחת המשכנתא?

לא מעט אנשים חושבים שהבנקים בעדם. חשוב להבין שבשורה התחתונה הבנק רוצה לקחת לכם כמה שיותר כסף.
מי שלא מכיר חיי ונושם את המערכת הבנקאית ככל הנראה יפסיד לא מעט בעת לקיחת משכנתא.

משרדנו מתמחה בליווי כל סוגי המשכנתאות!
רכישת יד ראשונה / שנייה, בנייה עצמית, מחיר למשתכן, משכנתא לכל מטרה, שיפוצים, סגירת חובות ועוד.

לנו כיועצי משכנתאות יש יכולת מיקוח הרבה יותר גדולה אל מול הבנקים מאשר לכם. ההבנה העמוקה של המערכת הבנקאית מאפשרת לנו להשיג את הריביות והתנאים הטובים ביותר עבור כל אדם!

חברת ייעוץ משכנתאות בחיפה

מי אנחנו?

הבית למשכנתא הינו משרד פרטי לייעוץ משכנתאות אשר נוסד בשנת 2015 במטרה לעזור לכמה שיותר משפחות בישראל להתמודד עם תהליך המשכנתא הארוך והמייגע מול הבנקים למשכנתאות וליצור חיסכון כספי גדול ככל הניתן עבור כל משפחה. עם נסיון רב שנים בתחום המשכנתאות, אנחנו מציעים שירות ליווי ייחודי שיחסוך למשפחתכם המון כסף, זמן וכאב ראש בתהליך לקיחת המשכנתא. תנו לנו לעשות עבורכם את כל העבודה הקשה ולכם נשאר רק להגיע לבנק בסוף התהליך ולחתום על המשכנתא. מוזמנים להגיע אלינו לפגישת ייעוץ ללא עלות.

לתיאום פגישת ייעוץ השאירו פרטים ונצור קשר בהקדם

4 השלבים למשכנתא מנצחת

פגישת יעוץ משכנתא

פגישה יעוץ ראשונית שבמהלכה נערוך מיפוי כלכלי ונתכנן אסטרטגיית מימון מותאמת אישית. במהלך הפגישה נערוך: סקירה של תהליך המשכנתא, מיפוי כלכלי, חישוב עלויות נלוות למשכנתא, בדיקת זכאויות והטבות, תכנון אסטרטגיית המימון, חישוב החזרים חודשיים, טיפים והמלצות להצלחת התהליך.

משכנתא לבניה עצמית

הכנת מסמכים

בסיום פגישת היעוץ נספק עבורך צ'ק ליסט של מסמכי המשכנתא הנדרשים בהתאם לדרישות הבנקים השונים. ברגע שנקבל ממך את המסמכים אנו נכין את הבקשה ונגיש אותה לבנקים הנבחרים עד קבלת אישור עקרוני.

חתימה על המשכנתא בבנק

לאחר שננהל עבורך משא ומתן בין הבנקים ונגיע לתוצאה הטובה ביותר בבנק המנצח אנו נלווה אותך יד ביד ביום החתימות לבנק על מנת להסביר, לתת מענה על שאלות, לוודא שלא נעשו שינויים בהסכם המשכנתא, לדאוג להנחה בעמלת הבנק ולהדריך לקראת המשך התהליך. זו הפעם היחידה שתדרשו להגיע לבנק.

משכנתא לכיסוי חובות

ליווי עד ביצוע המשכנתא

לאחר החתימות בבנק אנו נדריך אותך ונהיה בקשר עם כל הצדדים בעסקה על מנת לספק לבנק את כל מה שדרוש לצורך ביצוע של המשכנתא בזמן!

לקוחות ממליצים

or chemo
or chemo
07/09/2023
יחס אישי חם מקצועי תום דאג לנו לכל התהליך
gal shaibi
gal shaibi
07/09/2023
הגעתי בלי יותר מדי ידע וקיבלתי שירות מעל המצופה, עכשיו בזמנים שהריבית מטפסת למעלה אני מבין עד כמה השירות שקיבלתי בבית למשכנתא היה נכון ומדוייק..!
Yoel
Yoel
05/09/2023
שירות מקצועי ומהיר מאד.
Jess Goldberg
Jess Goldberg
04/09/2023
ולדי מקצועי מאד, נותן הרגשה טובה שהוא מטפל בהכל ועושה את המיטב להשיג את המסלולים הכי טובים. בנוסף, הוא תמיד קשוב וזמין לשאלות, ומסביר את הכל בסבלנות ובכבוד.
zohar Ifargan
zohar Ifargan
03/09/2023
שירות אדיבות אמינות שאין כמותם תודה רבה מעריכים מקרב לב תודה על הכל
Yoav Berger
Yoav Berger
15/08/2023
נזקקנו למשכנתא פנינו לתום, קבלנו הסברים מפורטים על התהליך , האפשרויות והותוותה תכנית ריאלית לפי צרכינו ורצוננו. תום ניהל משא ומתן מול הבנקים בשונים , עם תוצאות מצויינות. התהליך כולו כולל חוו״ד שמאית וטיפול עורכת דין נוהל באמצעותו. יעיל ומקצועי ולא פחות חשוב בסבלנות ומאור פנים. מומלץ מאד! תודה! מיכל ויואב ברגר
farid alakh
farid alakh
06/08/2023
מתחילת התהליך שלי עם תום משכנתאות קיבלתי שירות אישי מעולה, כשהתקדמתי עם התהליך, קיבלתי ליווי אישי צמוד שרק העלה את רמת השירות. הוא הסביר לי כל פרט ופרט, הקשיב לצרכים שלי, נתן לי מספר פתרונות והכי חשוב, הוא היה תמיד זמין ותמיד הבהיר והסביר כל דבר ! תום אתה איש מקצועי ברמות , תודה רבה על הכל ותודה לך במיוחד שדאגת להגיע לבנק לפניי לבדוק את כל הניירת שהכל פיקס , ונכחת עד שסיימנו את כל שלבי החתימה . תודה ענקית !
Liran Arbel
Liran Arbel
03/08/2023
קיבלנו שירות מקצועי מתחילת התהליך ועד סופו. יועץ המשכנתה שלנו, תום, דאג שנבין כל פרט בתהליך וענה על כל שאלה שהיתה לנו בסבלנות ובמקצועיות. בסופו של דבר קיבלנו משכנתה בתנאים מעולים, במיוחד לאור מצב השוק כיום
or koren
or koren
03/08/2023
אלופים בכל קנה מידה .
אסף כהנא
אסף כהנא
01/07/2023
מקצוען! ממליץ בחום!

שאלות ותשובות

על ידי תכנון נכון של תמהיל המשכנתא וניהול משא ומתן אפקטיבי בין הבנקים השונים יועץ משכנתאות יכול לחסוך ללקוח עד מאות אלפי ש"ח לאורך חיי המשכנתא.

בנוסף, יועץ משכנתאות יכול לעזור בזיהוי נקודות כשל בעסקה שיכולות לעלות ללקוח הרבה מאוד כסף ועוגמת נפש.

ולא פחות חשוב – היועץ יחסוך במצטבר ללקוח מספר ימי עבודה ואין ספור שיחות טלפון והתכתבויות מול הגורמים השונים הנוגעים לתהליך המשכנתא.

יש להבין כי הבנק הוא מוסד עסקי שמטרתו לייצר רווחים. כאשר לקוחות ניגשים לבנק לצורך בקשת משכנתא הם פוגשים את פקיד המשכנתאות שמשרת את האינטרסים של הבנק ומצופה ממנו לייצר רווחים עבור הבנק. לקוחות רבים מניחים שפקיד המשכנתאות ייתן להם תנאים טובים מעצם היותם "לקוחות טובים", אך הנחה זאת מתבררת כשגויה במרבית המקרים. 

בנוסף, תהליך המשכנתא הוא תהליך ארוך ובירוקרטי שבמהלכו יש להתנהל מול גורמים רבים כגון מוכרים, מתווכים, עורכי דין, שמאים, בנקאים, פקידי עיריה ועוד. מי שאינו מנוסה בתהליך עלול למצוא את עצמו נתקל בקשיים ובעיכובים רבים שעלולים לגרור טעויות ועיכובים בקבלת המשכנתא.

לכן מומלץ לפנות לבנקים למשכנתאות רק עם ייצוג של יועץ משכנתאות פרטי שתכנן עבור הלקוח את אסטרטגיית המימון הטובה ביותר ושומר על האינטרסים של הלקוחות בלבד מול הבנקים השונים.

הרי ברור לכל שהבנקים רוצים לתת משכנתאות, אך מי שאינו דובר את השפה הפיננסית עלול למצוא את עצמו משלם מאות אלפיי שקלים מיותרים לבנק לאורך חיי המשכנתא או אפילו מקבל סירוב לבקשת המשכנתא. 

חשוב לדעת כי לכל בנק בישראל דרך שונה למדוד את טיב הלקוח. לקוח מצוין בבנק מסוים יכול להיחשב לקוח בינוני בנק אחר. בקשת משכנתא שתתקבל בברכה בבנק מסוים יכולה להיות מסורבת בבנק אחר. יועץ משכנתאות פרטי משרת בראש ובראשונה את האינטרס של הלקוח מתוך ראיה רחבה והיכרות עם כלל הבנקים למשכנתאות. ליועץ הפרטי יכולת לנתח את נתוני הלקוח ולהתאים לו את הבנקים הרלוונטים ביותר שיתנו את התוצאה הטובה ביותר עבורו.

במשרדנו תהליך ליווי ייחודי שמטפל עבור הלקוח בכל שלבי המשכנתא:

1. טיפול בהכנת הבקשה למשכנתא בהתאם לדרישות הבנקים השונים
2. הגשת הבקשה לבנקים הנבחרים
3. טיפול בשמאות
4. בניית תמהיל משכנתא מותאם אישית
5. ניהול משא ומתן מול הבנקים
6. קשר עם כל הצדדים הנוגעים לעסקה (בנק, מתווך, עורכי דין, שמאי, מוכרים ועוד)
7. ליווי לבנק ביום החתימות
8. ליווי טיפול בבטחונות
9. ליווי עד ביצוע המשכנתא בפועל
10. הזמנת שטרות משכנתא בסיום התהליך

ללקוחותינו נותר רק להגיע לבנק ולחתום על המשכנתא המנצחת שלהם.

בימינו פניה עצמאית לבנקים נעשית לרוב דרך מוקד דיגיטלי שבו מגישים בקשה ראשונית למשכנתא. רק לאחר אישור של המוקד הבקשה משויכת לסניף בנק להמשך טיפול ולהגשה מחודשת של הבקשה הכולל איסוף של כל מסמכי המשכנתא מהלקוח.

תהליך זה לרוב אורך זמן רב ולעיתים גורר בעיות שונות כגון: טעויות באופן הגשת הבקשה, עיכובים בקבלת מענה לאחר ההגשה, שיוך לסניף לא רצוי ועוד. יש לציין שלא ניתן להגיש במוקד בקשות מורכבות, אלה רק בקשות משכנתא בסיסיות.

משרדנו עובד בשיתוף פעולה הדוק וקשר ישיר עם מנהלי סניפי הבנקים השונים, דבר שמאפשר זירוז ותיעדוף בטיפול בלקוחותינו תוך קבלת תנאים טובים יותר תוך פרקי זמן קצרים משמעותית.

 

לצערנו במרבית המקרים אין קשר בין טיב הלקוח לבין תנאי המשכנתא שהוא מקבל מהבנק למשכנתאות. הבנק הוא מוסד פיננסי ששואף לייצר רווחים והוא לעולם לא ייתן את ההצעה הכי טובה שלו על ההתחלה.

כדי  להגיע לתנאי משכנתא אידיאלים יש צורך בבניה נכונה של תמהיל המשכנתא וניהול משא ומתן קשיח בין הבנקים השונים – זוהי ההתמחות של צוות המשרד.

אישור עקרוני למשכנתא לא מהווה התחייבות של הבנק למתן ההלוואה. אישור עקרוני הינו אישור על כך שהבנק מוכן באופן עקרוני לתת את ההלוואה המבוקשת על סמך הנתונים שבידיו וכל עוד לא יתגלו בעיות בהמשך התהליך עד סיומו.

בעיות נפוצות שמתגלות במהלך תהליך המשכנתא:

1. בעיות בנכס המשועבד –  בעיות כאלה יכולות להיות חריגות בניה, בניה ללא היתר, שווי שוק שאינו תואם את שווי הרכישה, שכונה או מיקום בעייתי, דירה מפוצלת ועוד. כדי לפסול בעיות כאלה הבנק דורש להזמין שמאי מקרקעין מרשימת הבנק שיגיע לנכס ויבדוק אותו. בסיום הבדיקה השמאי מעביר לבנק דוח שמאות שמציג את מצב הנכס, את שווי השוק שלו ואת תקינות הרישום.

2. שינוי / אי התאמה במצב הלווים – לפעמים קיים פער בין הנתונים שהלקוח מציג לבנק לבין הנתונים שמופיעים במסמכים שהלקוח מספק לבנק. במקרה כזה הבנק עשוי לסרב לתת את המשכנתא. בנוסף, בסיום תהליך המשכנתא, רגע לפני שהבנק משחרר את כספי המשכנתא הבנק בודק האם מצב הלווים השתנה מאז תחילת התהליך. במידה והמצב התעסוקתי של הלווים השתנה באופן מהותי הבנק ישקול מחדש האם לאשר את הבקשה. שינוי כזה יכול לנבוע מעזיבה או פיטורין ממקום עבודה, התחייבויות חדשות שהלווים נטלו כגון הלוואות ומשכנתאות, או בעיות בהתנהלות האשראי של הלקוחות כגון עיקולים, הוצאה לפועל, צ'קים שחזרו ועוד.

בתקופה הנוכחית כאשר הבנקים נמצאים תחת עומס רב של בקשות משכנתא ומחסור בכח אדם תהליך משכנתא עם ליווי של יועץ פרטי אורך בממוצע חודש וחצי-חודשיים. במידה ופונים לבנקים באופן עצמאי ללא יועץ משכנתאות התהליך עלול להיארך גם מספר חודשים.

לתיאום פגישת ייעוץ השאירו פרטים ונצור קשר בהקדם